Vydejte se za příběhy do pohádkové země

03.05.2017 07:14

Ptáte se, proč se Pohádky pro společné čtení inspirují slovinskou lidovou slovesností a kde se všechny ty krásné pohádky berou? Vy, co jste s námi od začátku, už to víte - na úplném začátku byla knížka Průvodce pohádkovým Slovinskem. Do ní jsem chtěla vložit ke každému místu pohádky a příběhy, které mi vyprávěli přátelé. Jenže v češtině nebyly k dispozici, tak jsem je nacházela různě na internetu a začala si je překládat. Našla jsem pohádek mnohem víc a okamžitě se do nich zamilovala. Jenže tehdy, před osmi lety, slovinské pohádky nikoho nezajímaly.

Průvodce pohádkovým Slovinskem dnes

Průvodce vyšel tiskem a hned si získal příznivce z řad těch, kteří tuto malou zemi navštěvují a mají moc rádi. Postupem času se přidávali další a další, až celý náklad knížek vykoupili. Jednou ze součástí Průvodce jsou odkazy na zajímavé stránky, videa a další přílohy, proto se ukázalo jako zajímavější vytvořit Průvodce jako e-book s mnoha barevnými fotkami, aktivními odkazy, písničkami atd. Nejkrásnější na tom je, že se čtenáři jsem v kontaktu, snažím se odpovědět na jejich otázky a oni mi pak posílají své dojmy z dovolené a krásné fotky ze svých výletů.

 

Čtenáři a cestovatelé píší

Děkuji mockrát za zaslání e-booku Pohádkové Slovinsko.
Knihu jsem přečetla doslova jedním dechem, navštívená místa jsou pěkně popsaná, jsem nadšená!
 
Plánujeme cestu do Slovinska v září s dětmi 1+4roky, do oblasti Julských Alp a pak k moři. I když jsme s manželem Slovinskem projížděli snad stokrát (pracovně), zastavili jsme vždy jen u benzinové pumpy a dále pokračovali na Istrii do Chorvatska...
Pokaždé mi bylo líto, že jsme se ve Slovinsku nezdrželi déle. No a letos se nám to snad už podaří :-)
 
Máme v plánu deset dní s kočárkem a nosítkem. Se starší dcerou jsme již vyšlápli kopečky v Krkonoších a Jeseníkách, ale s ročním synem jsme zatím zavítali akorát do okolí Brna a k babičce do Západních Čech. Doufám, že to tentokrát se dvěma na dovče zvládneme tak, že budou spokojení 
děti i my :-)
Ráda bych se zeptala, zda v oblasti Julských Alp jsou nějaká místa vhodná pro výlet s kočárkem (s velkými koly). Okolo jezer se myslím dá projet, do soutěsky předpokládám budeme muset s nosítky, ale třeba k nějakému vodopádu, nebo je nějaký výlet, který by jste mi s kočárkem doporučila?
 
Viděla jsem na internetu, že zrovna vydáváte novou knihu pohádek - Zakletý zámek, je možné si ji takto přes Vás objednat nebo kde bych si mohla knihu zakoupit?
 
Mějte se moc hezky a mnoho zdaru při dalším psaní.
S pozdravem
 
Katka

 

Zajímá vás tip na pohádkovou dovolenou? Chcete si poskládat vzácné dny volna tak, že strávíte část v horách a část u moře se spoustou zajímavých výletů? Více informací najdete na této stránce!

Klidně mi i napište na a.vorlickova@gmail.com. A Zakletý zámek můžete ode mě získat stejně jako Katka ve speciálním balíčku.

 

Další články a reakce čtenářů