Pohádky pro společné čtení - program akreditovaný MŠMT
Pohádky pro společné čtení pro pedagogické pracovníky
Obsah - podrobný přehled témat výuky:
Co to jsou Pohádky pro společné čtení
a) Podpora dětského čtenářství zaměřená též na děti se specifickými poruchami učení (zejména dyslexie)
b) Atraktivní publikace vhodné pro nácvik četby s dětmi
c) Prvky v textu, které dyslektikům usnadňují čtení
d) Léčivá síla pohádek (pohádkoterapie)
Méně známé varianty lidových pohádek a jejich využití při společném čtení
Praktické využití tištěných sešitů ve speciální jazykové a typografické úpravě při práci s dětmi
Účastníci si z kurzu odnesou: certifikát, studijní materiály, pracovní listy, náměty a inspiraci pro další práci, nové kontakty
Metodika vypracovaná podle současných poznatků psychologie a pedagogiky ve spolupráci s odbornou lektorkou, dětskou psycholožkou, předsedkyní DYS-centra Praha dr. Lenkou Krejčovou
Vzdělávací cíl:
Rozvoj znalostí a dovedností pedagogických pracovníků pro práci s dětmi, také s těmi, u kterých se objevují z různých důvodů problémy se čtením. Účastníci si osvojí metody pro práci s dětmi především v oblasti literatury a čtenářství a získají nové náměty pro implementaci do výuky.
Lektorka: Mgr. Alena Vorlíčková
Cílové skupiny:
učitelé 1.stupně ZŠ
učitelé MŠučitelé speciálních škol
vychovatelé školských zařízení
učitelé - vedoucí školních zájmových kroužků a klubů
asistenti pedagoga
speciální pedagogové
REFERENCE: Městská knihovna Svitavy
Přihlášky a další informace získáte na e-mailu