Pohádkové dny v Pardubicích

18.12.2014 21:55

Milí žáci a milé paní učitelky ze Saxaniny školy v Pardubicích,

 

děkuji za milé přijetí a úžasné chvíle, které jsem mohla s Vámi strávit ve Vašich třídách. 

Děkuji za všetečné otázky, krásné obrázky a inspirativní spolupráci.

Děkuji za roztomilé dárečky, které jsem od několika z Vás dostala.

Zdravím sympaťáka z 5.A, který mě ráno doprovázel do školy a povídal mi o vánoční knížce. 

V soutěži o nejhezčí obrázek draka zvítězily obrázky Adélky, Aničky a Honzíka z 1.B. Děti byly odměněny knihami od našeho partnera, kterým je nakladatelství Brána.

Nechala jsem vám Kouzelnou zahradu ve vaší škole k zapůjčení. Zeptejte se paní učitelky. 

Mluvili jsme o spoustě věcí, pokud Vás zajímá Slovinsko, další informace a obrázky najdete na těchto stránkách

Srdečně Vás všechny zvu na setkání s týmem Pohádek pro společné čtení na knižním veletrhu Svět knihy 16. 5. v 15 hodin v Literární kavárně na Výstavišti v Praze Holešovicích, které se uskuteční díky našemu partnerovi, kampani Rosteme s knihou.

Knížky můžete objednávat zde.

Mějte se všichni moc krásně a těším se někdy zase na shledanou.

Alena Vorlíčková