Dobrodružství na zámku

04.06.2018 09:52

Před několika dny jsem měla další pohádkovou dílnu na zámku v Litomyšli. Do zámeckého pivovaru přišlo 25 dětí (1. - 4. třída) a 2 milé paní učitelky, které si udělaly výlet do Litomyšle, spaly na zámku a prožívaly mnohá dobrodružství v tomto kouzelném prostředí.

Nejdřív jsme se oťukávali a připravovali se na cestu do pohádky Zakletý zámek. Děti byly šikovné, lidové pohádky znaly s přehledem, věděly hned, jak se zachází s kouzelnými předměty a co si vzít s sebou na pohádkové dobrodružství. A přijali mě hned do party. Tři slečny nám přečetly pohádku Zakletý zámek, o které jsme si pak povídali.

Děti vyráběly loutky ze špejlí, větší pomáhaly menším, při tom se mi představovaly a vyptávaly se na věci, které je zajímaly. Ústřižky papírů, pastelky, špejle, nůžky pak po sobě samozřejmě uklidily. Nakonec jsme se rozloučili a prý jsem se jim taky líbila :-) Vždycky mě potěší takové příjemné setkání, které si všichni užijeme.

Knížka lidových pohádek Zakletý zámek s otázkami a úkoly je také od minulého týdne na zámku v Litomyšli k zakoupení, nebo si ji můžete objednat na stránkách www.vecizpolicky.cz.

Pohádkovou dílnu na zámku si můžete objednat na www.skolanazamku.cz, nebo může být i u vás, když se domluvíte na adrese spolecnecteni@gmail.com.